søndag 31. desember 2017

Topp 10 LO`er og kort / Top 10 LO`s and cards


Da er jammen meg 2017 straks over også....du og du, så fort det har gått....skremmende egentlig.

Jeg har fått scrappet en masse i 2017 også. Det er jeg veldig glad for :)

Her er mine Topp 10 av både LO`er og kort :)

Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått gjennom året ♥

ØNSKER DERE ALLE ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!

~~~~~~~~~~~

Wow....2017 is soon history.....it is scary how fast it went.

I have scrapped a lot in 2017 and I am really happy about that :)

Here is my Top 10 LO`s and cards :)

Thank you so much for all the nice and lovely comments I have got during the year ♥ 

WISH YOU ALL A HAPPY NEW YEAR!



TOP 10 - LO




































TOP 10 - CARDS

















Babykort til gutt og jente





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar