lørdag 21. november 2015

PL - Shedwan Garden

Veldig greit med PL (Project Life) altså.....særlig når man har mange bilder fra ferieturer : ) :) :)

Her er det enkelte bilder fra hotellet.....ingen som er verd å scrappe alene, men som likevel viser et bilde av hvordan vi hadde det.
Bildene er fra ferietur til Egypt, Hurghada, sommeren 2007.

Jeg har brukt:

- scraps
- stempler fra Teqnique Tuesday
- tissue tape
- thickers
- rub-ons
- stickers

Takk for at du titter :D





Jeg deltar på følgende utfordring:

- Project Life Norge - Utfordring #11 - alt er lov innen PL - 22.11

5 kommentarer:

  1. Kjempestilig PL side! Hvis jeg noen gang skal gjøre noe med bildene mine, må det bli PL og ikke LO. Men det blir nok aldri hverken det ene eller andre... :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Flott side Tone, flotte bilder. takk for at du deltar i project life i Norge sin utfordringen. DT Graciela

    SvarSlett
  3. Herlige sommer minner Tone. Flott PL-side. Viktige bilder i den store sammenhengen for turen deres. noe som passer perfekt til PL. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin November utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Er så enig, PL er genialt når vi har mange "kjedelige" bilder, silke bilder som er kjedelige å scrappe, men som liksom MÅ med for å fortelle historien...
    Så ut som en kjempefin ferie, flott hotell, digge farger på kortene, og spennende detaljer...
    tusen takk for ditt bidrag til plin sin novemberutfordring.
    linda

    SvarSlett
  5. Den var fin, eg er nettopp begynt å lage pl, utruleg greit når ein ikkje har tid til å scrappe loér:-D

    SvarSlett