søndag 11. april 2010

Mitt bidrag til scrappordet # 3 Hus på scrappehuset - Hannibel Park

Mitt bidrag til utfordringen på scrappehuset :o)

Vi besøkte et tivoli i Tunisia som lå i Port El Kantaoui. Det var ikke alt som var åpent ennå for vi var der litt tidlig i sesongen, men det var veldig flott der :o)
Jeg har også fått med meg brosjyren fra stedet :o)

Jeg har brukt:

- diverse restepapir (husker dessverre ikke navnet på bakgrunnspapiret)
- diverse resteblomster
- bokstaver fra Heidi Swapp + Adornit
- knapper
- diverse chipboard
- glimmermist

Takk for at du titter :o)

2 kommentarer:

  1. Denne var flott, Tone!! Masse flotte detaljer!! Digger mistbruken din:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. En dæsj her og en dæsj her. Jeg simpelten eeeeelsker glimmermist. Knall flott effekt av den her, fikk frem alle de røde detaljene og skapte en fin kontrast.

    Takk for ditt kule bidrag. :D

    SvarSlett